5 عنصر ضروری برای خدمات طراحی وب سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

هر آنچه برای رشد وب سایت خود لازم دارید در اختیارتان است.

طراحی وبسایت را بر بستر وردپرس انجام می‌دهیم ولی راه‌کارهای پیشنهادی ما به وردپرس محدود نمی‌شود. در صورتی‌که به دنبال کدنویسی اختصاصی هستید می‌توانید از خدمات وبسیما در حوزه طراحی رابط و تجربه کاربری بهره‌مند شوید.

وبسیما یک شرکت طراحی سایت نیست! ما یک آژانس خلاق برای تکمیل زنجیره خلق ارزش در فضای دیجیتال هستیم.

اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.گم شدن در منوهای پیچ در پیچ، پیدا نکردن موضوع مورد نیاز از میان انبوه صفحات و مطالب و درست و صحیح کارنکردن کلیدها و مسیرها هر کاربری را از وبسایت فراری خواهد داد.

برای طراحی یک وب‌سایت بیش از هر چیز به یک نگرش جدید نیاز داریم. اگر با دیدگاه کلاسیک به دنیای اینترنت قدم بگذاریم و به دنبال طراحی سایت باشیم، محکوم به شکست هستیم.

آموزش کار با سایت ما برای شما قسمت هایی مهم سایت را آموزش میدهیم تا بتوانید از سایت خود استفاده کنید. رعایت اصول طراحی و گرافیک سعی داریم تا برای شما سایتی طراحی کنیم که از دیدن آن لذت ببرید.

ا- طراحی و راه اندازی وبسایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای مرسوم و فراگیر مانند وردپرس

توجه به طراحی استاندارد، خلق یک هویت بصری یک‌پارچه و توجه به بازاریابی دیجیتال از مهم‌ترین قوائد موفقیت در دنیای بی‌کران اینترنت است.

همچنین به دلیل کدنویسی اختصاصی، امنیت وب‌سایت بالاتر است. این مسئله به خصوص در حوزه طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است.

دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی رایانه ای هستیم، پس با خیال راحت سفارش ثبت کنید.

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن فروشگاه اینترنتی است.

امروزه قالب های آماده برای راه اندازی وب سایت ها به کمک صاحبان کسب و کار آمده است و شما میتوانید با سفارش سازی آن ها تغییراتی در طراحی آن ایجاد کنید.

وبسیما کليک کنيد با رعایت طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو، استفاده از نشانه‌گذاری‌های استاندارد و بهبود سرعت سایت تا بالاترین حدممکن به شما کمک می‌کند که پیش از شروع جدی فرآیند سئو، بخش زیادی از مسیر موفقیت را طی کنید.

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.
در صورتی که شما به دنبال یک وب سایت منحصر به فرد برای کسب و کار خود هستید یا امکانات به خصوصی مد نظرتان است، ما طراحی اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد.

یکی از مهم ترین قواعدی که وبسیما در طراحی سایت لحاظ میکند، سئو و بهینه بودن وبسایت از لحاظ ساختاری است. تحلیلگران سئوی وبسیما، تمامی نکات را بررسی میکنند تا وبسایت بر اساس استانداردها تولید شده و مورد تایید موتورهای جستجو قرار گیرد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای امن، چابک و بسیار سریع است. سایت‌های بزرگ جهان مثل نیویورک تایمز و مرسدس بنز از وردپرس استفاده می‌کنند.

برای ماندگاری در فضای وب بیش از هر چیز به یک هویت منحصربه‌فرد، متفاوت و ارزش‌آفرین نیاز داریم.

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

در این نوع وب سایت ها کاربران میتونن در بخش هایی از سایت عملیاتی انجام بدهند و با سایت تعامل داشته باشند.

بستگی به اختصاصی یا وردپرسی بودن آن دارد و از دو، سه هفته تا ۴ ماه متغیر خواهد بود.

از طرف دیگر، شرایط در دنیای امروز به خود بعد از پاندمیک کرونا تغییر زیادی کرده است. اکثر مردم تمایل به سفارش آنلاین دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب‌سایت پس از طراحی تمام نمی‌شود. زمانی که یک وب‌سایت خلق می‌شود، یک موجود زنده متولد می‌شود. هویتی که به نگهداری، مراقبت و توسعه نیاز دارد.

به همین دلیل در زمان خرید یا دانلود یک قالب، به حوزه کاری خودتان، رنگ و نوع طراحی قالب دقت کنید.

از اطلاعات وبسایت شما بصورت ماهانه و هفتگی بکاپ گرفته میشود . این مورد از نظر امنیتی خیلی حائز اهمیت است.

تکنولوژی‌های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. اما به طور کلی، ارائه خدمات طراحی سایت، به دو دسته طراحی سایت بدون کدنویسی و طراحی سایت با کدنویسی تقسیم می‌شود.

ما هدف خود را از طراحی وبسایت شما برای قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل می دانیم برای همین تمامی نکات و اصول سئو را در آن برای شما رعایت خواهیم کرد.

Report this wiki page